ولی هیچ حس خاصی ندارم.هیچیش واسم مهم نیس ، اینکه کجا افتادم ، چقد باید خدمت بکنم ، راهم دوره یا نزدیک ، تمام چیزایی که واسه بقیه اهمیت داره ، واسه من نداره
انشالله شماها مثل من احساساتتون کشته نشده باشه
فقط خودم فقط خودت...ما را در سایت فقط خودم فقط خودت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 39
ما را در سایت فقط خودم فقط خودت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 71
ما را در سایت فقط خودم فقط خودت دنبال میکنید
برچسب: دونفر, نویسنده: بازدید: 1516
ما را در سایت فقط خودم فقط خودت دنبال میکنید
برچسب: نصیحت, نویسنده: بازدید: 84
ما را در سایت فقط خودم فقط خودت دنبال میکنید
برچسب: عشق,عشق بازی,عشق ممنوع,عشق النساء,عشق ودموع,عشق اجاره ای,عشق من,عشقم,عشق یعنی,عشقی, نویسنده: بازدید: 78