ولی هیچ حس خاصی ندارم.هیچیش واسم مهم نیس ، اینکه کجا افتادم ، چقد باید خدمت بکنم ، راهم دوره یا نزدیک ، تمام چیزایی که واسه بقیه اهمیت داره ، واسه من نداره
انشالله شماها مثل من احساساتتون کشته نشده باشه
فقط خودم فقط خودت...ما را در سایت فقط خودم فقط خودت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 39